🎁 הרשמה לקורס חינם!


המרכז הישראלי לדרופשיפינג


  • ♿ הנגשת אתרים
    • הצהרת נגישות
  • 🚀 תוכנית שותפים
  • ❤️המלצות
  • 📰 בלוג
  • 🏧חנות חכמה
  • 🎁 קורס חינם
  • מרכז מידע
    • מה זה דרופשיפינג ?
    • קורס דרופשיפינג חינם
    • איך להרוויח 32,000$ בחודש
    • דרופשיפינג מעליאקספרס
    • מאפיינים עיקריים
    • איך זה עובד
    • אתר דרופשיפינג מ Aliexpress
    • עד ₪10,000 מענק
    • תכנית שותפים עד 1,500₪ ביום
    • 💰נישות ומוצרים
    • ✔שאלות ותשובות
    • השירותים שלנו
    • ✎קורס דרופשיפינג
    • ☚ קורס חינם ☛
    • בלוג
    • ✔אתר בליסינג
    • ☎️צור קשר
    • ✈דרופשיפינג אוטומטי

שיעור מספר 6 –

איך לבחור נישה לדרופשיפינג?



מפת דרכים – שלב אחרי שלב – איך מקימים עסק של דרופשיפינג עם ALIEXPRESS


שלב 1 – בחירת נישת מכירות דרופשיפינג!

השלב הראשון בהקמת עסק הדרופשיפינג שלנו הוא מציאת הנישה המתאימה עבורנו לדרופשיפינג.
נישה הוא בעצם תחום מכירות מסויים ועדיף שיהיה כמה שיותר ממוקד.
לדוגמה אופנה זה תחום מאוד רחב בתוכו יש תת קטגוריות כמו:

נעליים , בגדי גברים , בגדי נשים וכו', בתוך התתי קטגוריות האלו נוכל לחלק אותם לקטגוריות עוד יותר מצומצמות כמו :
נעלי ספורט , נעלי עקב , סנדלים וכו'....

בהמשך נסביר לעומק את החשיבות של נישה ממוקדת בדרופשיפינג על פני סתם אתר כללי שמוכר הכל מהכל ,
אבל על מנת לתת קצת רקע , יש להבין שכאשר אנחנו בוחרים נישה לדרופשיפינג , תהיה לנו אפשרות לפנות לקהל יעד מאוד ממוקד , ולהפוך להיות המאן דאמר באותו תחום, לדוגמא ניקח את הדוגמא של אתר שמוכר רק נעלי עקב.

אנחנו נוכל להפוך את האתר שלנו למוביל בתחום , עם אין סוף דגמים של נעלי עקב , נכתוב מאמרים ומדריכים על רכישת נעלי עקב, נעשה סקירות מוצרים של נעלי עקב , נעלה סרטונים של נעלי עקב, נעשה השוואות בין סוגים שונים ודגמים שונים של נעלי עקב....

כך שבסופו של דבר , נממש את המטרה שלנו למתג את האתר שלנו כמוביל בתחום של נעלי העקב, יותר קל גם לקדם אתר דרופשיפינג בגוגל כאשר הוא מתמקד בנישה מסויימת .

כך שהיעד שלנו הוא שכאשר מישהי תרצה לרכוש נעלי עקב , היא תיכנס לאתר שלנו , כי הוא נחשב להכי מקצועי בתחום נעלי העקב, עם הכי הרבה דגמים של נעלי עקב ומדריכים על נעלי עקב.
אתר שנתפס כמקצועי ומוביל בתחום , יכול למכור גם את אותו מוצר בדיוק במחיר גבוהה הרבה יותר , והלקוחה תקנה דווקא אצלנו , ותשלם יותר , בגלל המיתוג , המוניטין והמקצועיות שלנו!


זה כמו שלקוח שירצה לרכוש טלוויזיה , ויש מולו 2 אופציות , חנות סופר כללית כמו שופרסל שיש לה מחלקת חשמל או חנות שמתמחה בקולנוע ביתי ומסכי טלוויזיה ,סיכוי גבוהה יותר שהוא יכנס לחנות שמתמחה בקולנוע ביתי , וכנראה ישלם יותר , אבל תהיה לו חווית קניה יותר טובה.

אבל בשלב ראשון נבין איך בכלל עושים מחקר למציאת נישה לדרופשיפינג.

מחקר התחלתי

בשלב ההתחלתי , עלינו לסרוק וללמוד קצת את השוק ומה האתרים הפופולריים ביותר מציעים , נוכל לבדוק רשימות של המוצרים הנמכרים ביותר באתרים המובילים והמוצרים שהמובלטים ביותר בדפי הבית של האתרים האלו , שהם בדרך כלל המוצרים הטרנדיים ביותר כיום בשוק...
בתור התחלה נוכל לבדוק בלינקים האלה:
AFF


AliExpress Most Popular Products

Amazon Best Sellers

eBay Daily Deals


בשלב ההתחלתי הנתונים שנמצא שם יתנו לנו קצת כיוון איזה נישה לבחור ואיזה מוצרים למכור באתר דרופשיפינג שלנו...


טרנדים ופופולריות

הכלל הראשון בבחירת נישה לדרופשיפינג , היא להתמקד במוצרים שיש להם ביקוש גבוהה ויציב לאורך זמן ולא מוצרים עונתיים או טרנדים חולפים כמו ספינרים , סליים או כל מיני סוגי מוצרים כאלה שחיי המדף שלהם קצרים והביקוש עולה ואחרי כמה חודשים יורד עד כדי התרסקות טוטאלית.

נוכל להיעזר בשירות כמו גוגל טרנדס המאפשר לנו לזהות מגמות חיפוש ורמת פופולריות של מותגים ומוצרים שונים לאורך זמן : https://trends.google.co.il/trends/explore?date=all&q=MICKY%20MOUSE

לדוגמא – אנחנו רוצים לבנות חנות דרופשיפינג עם נישה של מוצרים של " מיקי מאוס" , נעלים של מיקי מאוס , חולצות של מיקי מאוס , נעלים של מיקי מאוס וכו'....

מבדיקה בגוגל טרנדס נקבל גרף שהוא סה"כ די יציב , מה שמראה לנו שיש ביקוש די גבוהה ויציב לאורך שנים של מוצרים מיקי מאוס ( הסינון שעשינו הוא משנת 2004 עד היום).

אם יש לנו גרף כזה , סביר להניח שמדובר בנישה רווחית עם רמת ביקוש גבוהה שנשמרת לאורך זמן...





הנישה השניה שחיפשנו לצורך הדוגמא הוא המותג הסיני XIAOMI , ואלו התוצאות:

ניתן לראות שהמותג נמצא החל משנת 2014 בעליה חדה , מה שאומר שזאת נישה מעולה ויש ביקוש עולה וגובר למוצרים של חברת שיאומי כך שאם נבחר בנישה הזאת לדרופשיפינג יש לנו סיכויים טובים לרווחיות.​



אם נגלול קצת למטה נוכל לראות שיש לנו נתונים נוספים שכדאי להתייחס אליהם:

נוכל לראות באילו מדינות הביקוש הכי גבוהה ולפי זה נוכל למקד את פעולות השיווק שלנו למדינות מסויימות בעולם.

כמו כן נוכל לראות אילו דגמים הם ההמבוקשים ביותר ולקדם אותם.

כמובן שאנחנו נעסוק בדרופשיפינג בדרך כלל אנחנו נפנה לקהל יעד מכל העולם ולא רק למדינה מסויימת , כך קהל היעד שלנו הוא גדול , ויותר רחב ומגוון , אך תובנות כאלו יעזרו לנו למקד את מאמצי השיווק שלנו לאזורים יותר ממוקדים מסביב לעולם , שם יהיו לנו אחוזי המרה גבוהים יותר.​



עכשיו נראה דוגמה למוצר שהוא נישה גרועה ביותר , בדקנו את המדדי החיפוש לספינר או באנגלית : FIDGET SPINNER ואלו התוצאות לפניכם!

ניתן לראות שקיבלנו גרף בצורת פראבולה , עולה בצורה חדה וגם מתרסק בצורה חדה, היה ביקוש במהלך אמצע שנת 2016 , עד אמצע 2017 , ומשם אחרי שכולם רכשו והבאזז נעלם , השוק של המוצר פשוט מת.

אז אם היינו בונים חנות דרופשיפינג שלמה סביב המוצר הזה , זאת הייתה החלטה לא טובה והנישה היא עונתית וחולפת ולא כדאית להשקעה.​



לסיכום ,

כאשר נבחר נישה לדרופשיפינג, אנחנו צריכים לחפש נישה שיש לה ביקוש גבוהה שנשמר לאורך זמן או ביקוש שנמצא בעליה מתמדת , ולא שוק מצרים שיש לו ביקוש גבוהה שמתרסק תוך זמן קצר.

תחרות

רמת התחרות סביב הנישה שלנו הוא פרמטר נוסף שעלינו לקחת בחשבון, כמובן שזה בלתי אפשרי למצא נישה פופולרית לדרופשיפינג ללא תחרות , אולם , יחד עם זאת , כדאי מאוד לגשש אם יש אתרים שכבר שולטים בנישה ומציעים מחירים ללא תחרות.

אם אנחנו רואים שיש אתרים גדולים ששולטים בשוק הספציפי ומציעים את אותם מוצרים במחירים זולים בצורה דרסטית , עדיף לנו לחפש נישה אחרת יותר רווחית.

המטרה שלנו היא לא לבנות עוד חנות כללית שמוכרת " נעליים" או מוכרת "בגדי ים", במקום זה , נחפש נישות יותר צרות וננסה להיות יצירתיים כמו:

אם נבחר נעליים אז נתמקד בסוג מסויים של נעליים כגון:

נעלי עקב, נעלי ילדים , נעלי ילדים עם דמויות וכו'....

אם נתמקד בבגדי ים אז נתמקד בנישה מסויימת של בגדי ים:

בגדי ים במידות גדולות , או בגדי ים צנועים וכן על זאת הדרך....

למרות שנישה רחבה מפתה ונשמעת רעיון טוב , ותמיד החלום של כל בעל עסק הוא להציע מגוון של עשרות אלפי מוצרים , על פי מחקרים וניסיון , קשה מאוד להביא תנועה של גולשים והזמנות מאתר שהוא כללי מדי מכמה סיבות עיקריות:

1. אתר שמתמקד בנישה מסויימת צרה יחסית כמו " נעלי עקב" או " בגדי ים צנועים" גורמת לגולשים הבנה טובה יותר של מה אתה מוכר באתר וכך אתה נתפס בעיניהם כמקצוען בתחום הזה

2. קל יותר להיות דג גדול בבריכה קטנה מאשר דג קטן באוקיינוס, כך אם נכוון לתפוס נישה מסויימת נוכל לקחת את האתר שלנו לפיסגה בנישה שלנו ולצבור מוניטין וותק בתחום , מה שיביא אלינו את הלקוחות שמחפשים מוצרים בנישה שלנו

3. כאשר נבחר נישה צרה לדרופשיפינג יהיה לנו הרבה יותר קל לקדם את האתר דרופשיפינג שלנו על מילות מפתח ממוקדות מאשר מילים כלליות. לדוגמה :
נשווה 2 מילות מפתח – " בגדי ים " מול "בגדי ים צנועים".
ברור לנו שלמונח הכלל " בגדי ים " יהיו הרבה יותר חיפושים , אבל גם התחרות הרבה יותר גבוהה והסיכוי שלנו להתברג במקומות ראשונים בגוגל הוא אפסי.
לעומת זאת , ברור שמספר החיפושים של " בגדי ים צנועים " הוא נמוך יותר , אבל יש הרבה פחות תחרות , מה שיאפשר לנו לבנות את האתר שלנו בצורה כזאת שלאורך זמן נוכל להשתלט על הנישה הזאת ולהתברג במקומות הראשונים בגוגל בתחום , מה שאומר יותר תנועת גולשים – יותר מכירות – יותר רווח...

4. ככל שהאתר דרופשיפינג שלנו יהיה ממוקד בנישה צרה וספציפית האתר יתפס בעיני הלקוחות והגולשים כבעל מוניטין ומקצועיות בנישה , ולאור זאת זה ישפר את חווית הקניה שלהם , אנחנו ניתפס בעיניהם כמובילים בתחום , ולכן הם יקנו אצלנו ואפילו יהיו מוכנים לשלם יותר!

5. ככל שהתחום שלנו יהיה צר יותר , יהיה לנו קל יותר למקד את קהל היעד שלנו ולתכנן בצורה נכונה ואפקטיבית את האסטרטגיה השיווקית שלנו, גם באספקט של קידום האתר במנועי חיפוש ומציאת קהל היעד שלנו , יהיה משימה הרבה יותר פשוטה כאשר נבחר תחום ספציפי ונישתי לדרופשיפינג עם קהל יעד ממוקד כגון: בגדי ים לנשים מלאות , בגדי ים צנועים למגזר הדתי, אתר עם צעצועים רק של דמות מסויימת כגון המיניונים וכו'....

מגוון המוצרים קיים בעליאקספרס עבור הנישה שלנו
לפני שנבחר את הנישה שלנו לדרופשיפינג ונתחיל לבנות את אתר הדרופשיפינג שלנו , עלינו לבצע צעד מקדים נוסף על מנת שנוכל להחליט האם הנישה שלנו מספיק טובה ופופולארית או לא.

הבדיקה הבאה שנעשה היא לבדוק האם קיים מגוון מספיק רחב של מוצרים למכירה בדרופשיפינג בנישה שלנו בעליאקספרס.

על מנת לבצע זאת נכניס מילות חיפוש רלוונטיות בשורת החיפוש באתר עליאקספרס ונראה כמה מוצרים יש בנישה שלנו ובאיזה קטגוריות.

לדוגמה אם נכנס את מילת החיפוש "מיניונים" נגלה שיש מגוון רחב של קטגוריות עם מוצרים שונים ומגוונים כמו צעצועים של המיניונים , מדבקות של המיניונים ,בגדים של המיניונים , דמויות של המיניונים , ציוד לימי הולדת של המיניונים וכו'...

עלינו לקחת בחשבון שככל שיש יותר מוצרים שקשורים לנישה שלנו כך נוכל להציע מגוון רחב יותר של מוצרים למכירה בדרופשיפינג באתר שלנו.​


אנחנו זמינים עכשיו לכל שאלה או בעיה !

תנאי שימוש והצטרפות


הצהרת נגישות ♿

הינני מצהיר כי יש לי ידע בסיסי בגלישה באינטרנט, שימוש בפייסבוק ושליחת מיילים.אני מגיל 18 ומעלה, במידה ואני קטין אסור לי לרכוש את הקורס בעצמי אלא באחריות קרוב משפחה מבוגר שיהיה אחראי עליי.בהרשמתי בטופס אני מאשר לשלוח לי תכנים פרסומיים בנושא עשיית כסף באינטרנט ויודע שאוכל להסיר את עצמי.ידוע לי שלפי תקנות הגנת הצרכן אין החזר כספי על מוצרים דיגיטלים ועברתי על כל המידע בדף ואני סגור ובטוח בהחלטתי לרכוש את המוצר.היני מצהיר כי היני לקוח עסקי אשר בודק הזדמנות רכישת זכיינות במערכת לפעולות עסקיות למטרות רווח.המידע בדף זה אינו מהווה הבטחה או התחייבות לרווחים ללא פעולות שיווק וקידום על פי כל הדרכות הקורס.הבנתי שגובה ההכנסות תלוי בהתמדתי וביצועיי לאורך זמן.